söndag 9 juni 2013

Syprojekt

Har funderat på att göra en vetekudde eller riskudde liknande denna riskatt. Och när jag hittade den så blev jag lite lätt förälskad i denna värmekaninen med. Tid? Det måste jag ha. Vill så gärna hinna med. Tyvärr är det så många "måsten". Ett hem att sköta till exempel. Barn att ta hand om. Ja, snart vankas det ledighet. Får kanske dra ut symaskinen i trädgården..
Japp, så får det bli! Ska bara skissa lite på mönster och så innan jag sätter igång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar