Ni vet alla band som sitter i precis alla plagg numera. Jag hatar dem och brukar kvickt klippa bort dem. Istället för att slänga dem så brukar jag spara dem. Perfekt när småtjejerna vill pyssla eller man behöver ett fint band till ett kort, present eller liknande. Återbruk på bästa sätt!
Hur kommer världen se ut om vi bara slänger och köper nytt hela tiden? Återanvänd ist och gör något fint av det är mitt tips.
Kram