torsdag 19 september 2013

Pyssligt och pillrigt


Tänkte jag skulle ta mig an ett simpelt projekt. Något så enkelt som en liten pläd/filt att ha i en barnvagn. Men för att få den rätta looken så använder jag stickor nr 3, vilket innebär att det tar lite tid och är lite sådär extra pillrigt. Speciellt när jag ska göra dekoren.. 

Tror det blir fint iaf. Vad det lider.. Liten kommer nog inte klaga! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar