Snubblade inte på en sida med de mest underbara
babymössor när jag tittade på en blogg jag brukar följa. Vad säger ni? Hiss eller diss? Kanske något för Lilleman eller någon annan sötnos i vår närhet.
Och när vi ändå är inne på mössor så en stickad
tomteluva står också på listan med saker som jag vill göra.
Kram
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar