Jag är inne i någon form av "stickkoma" just nu. Det är så avslappnande och dessutom skönt för händerna som jag får värk i ibland. Nu är det disktrasor som gäller. En annan gång är det babytossor eller något annat skoj.
När man som jag gör nu stickar med dubbelt garn kommer denna lilla Box väl till pass. Fick den av maken och barnen när jag fyllde år sist. Den håller nystanen isär och ser till att de inte trasslar ihop sig. Vilket lätt kan hända annars. Fiffigt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar