I kassen finner ni en gosig filt/pläd till mitt kommande syskonbarn i barnafaderns favoritlags färger. Och nej det rör sig INTE om Landskrona BoIS. *hihi*
I handen hålls en blivande tubhalsduk. Ett mosstickat hitte-på-mönster som jag hoppas ska bli bra. Vem vet det blir kanske flera liknande. Alltid kul att prova något nytt i vilket fall.
***
Stick-idéer finns det massor av i mitt huvud just nu. Jag ska bara få tid att genomförs dem.
Ha en skön helg!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar