onsdag 17 april 2013

Canvas

När lillbrorsans tös fyllde 1år för någon vecka sedan gjorde jag denna tavla till henne. Tycker det är så fint med det lite "ofina" uttrycket som stämplarna ger. Kommer absolut göra fler tavlor framöver. Man kan ju variera i det oändliga!

Stämplarna är från favoritbutiken Granit och canvastavlan fyndade jag på Lidl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar