Följde stickbeskrivningen på första paret. De stickades på vanliga stickor. Tyckte inte det blev så snyggt med sömmen i sidan. Provade då på strumpstickor. Blev mycket bättre men fick då modifiera lite i beskrivningen för att det skulle funka.
Vad tycks?
Kanske ska sticka en matchande mössa också..
Hösten får det att klia i fingrarna på en. Blir mycket stickande på vinterhalvåret. Tack fina änglamormor för att du lärde mig!!!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar