Julpyssel är kul och ju enklare desto bättre! Det får inte ta för lång tid eller vara för avancerat för då tröttnar man.
Ska försöka leta rätt på en fin gren, gärna trollhassel, att hänga i taket på tjejernas rum. Så kan man dekorera den med t.ex. dessa julkulor och annat fint julpynt. Det blir fint, tror inte ni det?
Mindre än två månader kvar till jul så det gäller att snart sätta igång.
Kram
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar