onsdag 30 oktober 2013

Julpysseltips


diy, jul, christmas, julgranskulor, julpysselJulkulor som dessa är både enkla och fina. Dessa ska jag och mina hjärtan prova att göra. Blir nog en och annan i färgat tyg med. Undrar om jag inte har några gamla julkulor från Ikea liggandes bland julsakerna..

Julpyssel är kul och ju enklare desto bättre! Det får inte ta för lång tid eller vara för avancerat för då tröttnar man.

Ska försöka leta rätt på en fin gren, gärna trollhassel, att hänga i taket på tjejernas rum. Så kan man dekorera den med t.ex. dessa julkulor och annat fint julpynt. Det blir fint, tror inte ni det?

Mindre än två månader kvar till jul så det gäller att snart sätta igång.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar