
Filtar får man typ aldrig för många av. Särskilt inte till små bebisar. Det kräks och dreglas osv på dem så det är bra att ha några att variera mellan. Finns inget tråkigare än att tvätta sönder dem.
Nästa stickprojekt är redan igång. Visar er så fort jag är klar.
Kram
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar