Sagt och gjort! Och inte var det det så svårt som jag trott. Tog inte så väldans lång tid heller. Och jag måste säga att jag blev rätt nöjd med resultatet.
Så snart, mycket snart kommer de värma min yngsta lille kottes fossingar. Och om jag känner mig själv rätt lär dessa inte bli de sista babyboots jag stickar.. ;-)
Och när jag ändå var i farten så blev det ett par matchande babyvantar också. (Tyvärr ingen bild på de än).
Kram

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar