Vi var i Sälen härom veckan. Och innan vi åkte dit så gjorde jag vars en mössa åt döttrarna. Önskemål sedan min bror fick en hemmastickad mössa av mig i julklapp av precis samma modell. (Den ser ut ungefär som den äldsta dotterns har överst i bild. Fast multifärgad tofs och svart längst upp på själva mössan/kullen).
Tjejerna har själva fått bestämma hur mössorna skulle se ut och de blev mycket nöjda.
En enkel mössa som det lär bli fler av då både maken och min andra bror fastnade för dem. ;-)
Mer stickprojekt är på gång och hör och häpna det är till lillplutt i magen. ;-)
Kram
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar